SCOOTER

Honda PCX125

Naš najbolje prodavani skuter od 125cc sve je bolji i bolji.

PCX je oduvek bio poznat po svojoj ekonomičnosti i praktičnosti, ali sada, sa redizajniranim sportskijim izgledom, postao je i veoma privlačan. Ima više prostora ispod sedišta – dovoljno za kacigu za celu glavu – sa jarkim LED svetlima i novim LCD ekranom, što sve pojačava njegov stil. Lakši točkovi, sa uvećanom dimenzijom guma radi boljeg prianjanja, kombinuju se savršeno sa prednjom ABS kočnicom i dužim hodom zadnjeg ogibljenja za glatku, samopouzdanu vožnju.

Uz više snage motora od 125cc, V-Matic menjač je revidiran tako da proširi raspon odnosa stepena prenosa. On daje glatko ubrzanje pri niskoj brzini, i kako napredujete kroz raspon srednjih do raspona visokih brzina, ubrzanje je sve snažnije; idealno za brzi podsticaj u preticanju.

PCX je napravljen na sasvim novom, lakšem, čeličnom dupleks-ramu. On modelu PCX daje kraći osovinski razmak, što poboljšava manevrisanje.

Honda SH 300

Centralna karakteristika ove mašine je kombinacija motora od 280cm3, koji ima sposobnost da bez imalo napora savlada autoputeve i sve duge svakodnevne ture uz neverovatnu agilnost skutera malog kapaciteta. Ova jedinstvena mešavina sposobnosti pomogla je modelu SH 300i da zauzme poziciju idealne mašine za sve profesionalce kojima je potrebno brzo i efikasno transportno sredstvo za gradski i prigradski prevoz.

Ključni detalji, poput aluminijumskih točkova od 16″ koji predstavljaju osnovu stabilnosti, prednji sistem vešanja koji obezbeđuje izvanredno držanje na putu i savršeno pouzdan, tih i snažan motor sa sistemom direktnog ubrizgavanja, zajedno predstavljaju celinu koja vozaču obezbeđuje visoku dozu rafiniranosti koja je za konkurente u Skuter klasi jednostavno nedostižna.

Kako bi dodatno unapredio svoj izgled za sve one koji vode računa i o stilu, model SH 300i za 2011. godinu krasi i potpuno nova karoserija. Stilizovan tako da kombinuje vanvremensku skuter liniju sa svežim dizajnerskim trendovima 21. veka, nova verzija SH 300i ukrašena je novim upečatljivim dizajnom točkova i materijalima za sedišta premijum kvaliteta. Ispod površine, napravljene su određene izmene na šasiji skutera, ramu i sistemu vešanja u cilju obezbeđivanja pozicije najdinamičnije i najupravljvije mašine u ovoj klasi. Rezultat je vožnja bez napora po neravninama gradskih ulica i krstarenje otvorenim drumom. SH 300i za 2011. godinu: vrhunski SH.

Honda NSS 300 Forza

Novi model ima potpuno novi cevasti okvir, olakšan u kombinaciji sa snažnijim agregatom obima 279cc omogućuje agilnu vožnju.

Sada sa Hondinim upravljanjem obrtnim momentom (HSTC) – po prvi put na Honda skuteru – imate potpunu kontrolu proklizavanja. Osvjetljenje je potpuno LED, te se sa prednje strane nalazi električno podesivi vetrobran i kombinovana analogno digitalna instrument ploča. Ovaj novi skuter ima izvorni GT osećaj, ali ispod svega pronaći ćete i mnoštvo sportske naravi.

Forza je uzor za blage moderne linije koje čine pravi smisao sportskog i oštrog fokusiranog pogleda.

Ima odlično osiguran prostor ispod sedišta koji je esencijalan za gradsku upotrebu. Opremljen je praktičnom ACC utičnicom za punjenje mobilnih telefona i dovoljnim prostorom za pakovanje do dve integralne (zavisno od veličine kaciga), kako bi bilo manje prtljaga kada stignete na odredište.

Usporavanje i zaustavljanje sa 2-kanalnim ABS-om, pruža sigurnije kočenje na manje savršenim putevima ili u vlažnim uslovima. Precizan je i stabilan zahvaljujući prednjem disku od 259 mm koji koči zajedno sa zadnjom disk kočnicom (240 mm).

Sada, po prvi put na Honda skuteru, Forza je opremljena Honda upravljanje obrtnim momentom (HSTC). Ova osobina progresivno nadzire obrtni momenat motora kako bi kontrolisala proklizavanje zadnjeg točka. To pruža dodatni osećaj sigurnosti za kretanje na mokrom; ali kada je suvo, oseća se zabava – postavljajući pravu količinu snage za brzi start.


Pogledajte još


Cenovnik

Kalkulator kredita

meseci
%



MailTelefonom

Top