fbpx

SW-T600

Skuteri velikog kapaciteta su idealno rešenje za urbane sredine. Kako su gradske gužve postale deo moderne svakodnevice put do posla automobilom može biti vrlo stresan. U ovakvim uslovima dvotočkaš je jedino logično rešenje. Malo je skutera koji poseduju komfor i eleganciju koju poseduje automobil, a još manje onih koji svojim kvalitetom izrade, dizajnom, tehnologijom i performansama mogu biti alternativa automobilu.

Hondin SW-T600 je najnoviji luksuzni, “high-tech” skuter velikog kapaciteta specijalno dizajniran za najzahtevnije korisnike. Savršen dizajn i napredna tehnologija čine SW-T600 modelom budućnosti.

Kombinujući kompaktnost manifestovanu sjajnim dimenzijama i dvo-cilindrični 582.2cm3 motor, SW-T600 predstavlja savršeno rešenje kako za gradsku vožnju tako i za vožnju van grada i duge puteve. Svojim performansama podiže celu klasu na viši nivo, a ujedno predstavlja i kombinaciju klasičnog motocikla vrhunskih performansi i udobnog gradskog prevoznog sredstrva.
SW-T600 je izuzetno lak za upravljanje, pristupačan za vožnju i vrlo pouzdan. Motor sa direktnim ubrizgavanjem i vodenim hlađenjem obezbeđuje nisku potrošnju i malu potrebu za održavanjem.

SW-T600 je svakako model koji inspiriše.

SH300i

SH300i je stvoren kako bi zadovoljio profesionalce kojima je potreban za svakodnevnu upotrebu i od dana predstavljanja 2007. godine, ovaj skuter prisvojio je skoro svaku ulicu velegrada u Evropi i proglasio je svojom. Centralna karakteristika ove mašine je kombinacija motora od 280cm3, koji ima sposobnost da bez imalo napora savlada autoputeve i sve duge svakodnevne ture uz neverovatnu agilnost skutera malog kapaciteta. Ova jedinstvena mešavina sposobnosti pomogla je modelu SH300i da zauzme poziciju idealne mašine za sve profesionalce kojima je potrebno brzo i efikasno transportno sredstvo za gradski i prigradski prevoz.

Ključni detalji, poput aluminijumskih točkova od 16″ koji predstavljaju osnovu stabilnosti, prednji sistem vešanja koji obezbeđuje izvanredno držanje na putu i savršeno pouzdan, tih i snažan motor sa sistemom direktnog ubrizgavanja, zajedno predstavljaju celinu koja vozaču obezbeđuje visoku dozu rafiniranosti koja je za konkurente u Skuter klasi jednostavno nedostižna.

Kako bi dodatno unapredio svoj izgled za sve one koji vode računa i o stilu, model SH300i za 2011. godinu krasi i potpuno nova karoserija. Stilizovan tako da kombinuje vanvremensku skuter liniju sa svežim dizajnerskim trendovima 21. veka, nova verzija SH300i ukrašena je novim upečatljivim dizajnom točkova i materijalima za sedišta premijum kvaliteta. Ispod površine, napravljene su određene izmene na šasiji skutera, ramu i sistemu vešanja u cilju obezbeđivanja pozicije najdinamičnije i najupravljvije mašine u ovoj klasi. Rezultat je vožnja bez napora po neravninama gradskih ulica i krstarenje otvorenim drumom. SH300i za 2011. godinu: vrhunski SH.

SH150i

Istinska legenda koja nikad ne prestaje sa iznenađenjima. Honda SH150i ABS sadrži tradiciju legendarnog najprodavanijeg Hondinog skutera sa jedinstvenim stilom, pouzdanosti te ga spaja sa neverovatnim inovacijama motora eSP (eSP: enhanced Smart Power) nove generacije (poznat sa modela PCX) kao što su Stop&Start sistem, koji dodatno smanjuje potrošnju goriva te serijski ABS sistem koji je zadužen za povećanu sigurnost prilikom kočenja.

Zahvaljujući novom agregatu te Stop&Start sistemu novi SH 150 postiže odlične rezultate u potrošnji goriva te sa jednom litrom goriva prelazi gotovo 44 kilometra (43.8 km/l prosječan ciklus WMTC).Za što veću praktičnost skuter je opremljen prostorom ispod sedišta koji sada prihvata integralnu kacigu.

Novi SH150i ABS redefiniše standarde efikasne i sofisticirane mobilnosti, te je spreman prihvatiti titulu kralja urbane džungle.

PCX125

PCX je kreiran za vozače koji žude za kompaktnim ekonomičniim prednostima skutera od 125cc, ali i modernim izgledom koji se češće viđa kod motocikala veće kubikaže. U svakom pogledu, njegov tihi motor, mala emisija gasova i lagano upravljanje, modelu PCX donose status praktičnog, brzog i zabavnog motocikla.

Jedan od najprodavanijih skutera u Evropi od momenta njegovog nastanka do danas je doživeo nekoliko promena. Slušajući komentare sadašnjih vlasnika Hondini inženjeri su svu svetlosnu signalizaciju zamenili LED svetlima, dodavši taster za opasne situacije kao i priključak od 12V.

Najbitniju promenu PCX je doživeo u zapremini rezervoara, pa je umesto 5,9 litara kapacitet povećan na 8 litara, što ovom skuteru omogućava autonomiju od čak 375km. Uz prosečnu potrošnju od 2,11l na 100 kilometara ne sumnjamo da će u sezoni koja je pred nama PCX ostati vaše omiljeno prevozno sredstvo.

NSS300

Hondino istraživanje je pokazalo da korisnici skutera srednje klase zahtevaju sigurnost, izdržljivost, pouzdanost i dobar kvalitet po razumnoj ceni. Pored udobnosti za vozača i suvozača, praktičnosti i snažnog motora, garantovano je i lako upravljanje po gradu i po auto-putu. Forza je sve ovo, ali i mnogo više. Jednostavno – skuter sa pogledom u budućnost.

Nisko i ergonomski oblikovano sedište omogućava lako upravljanje. Bogato opremljen prostor ispod sedišta pruža dovoljno korisnog mesta, koje možete nadograditi sa centralnim koferom. Sa niskom potrošnjom goriva od 3,2l / 100km, 11, 6 litarski rezervoar za gorivo vam omogućuje vožnju od oko 350 km. Pristup prtljažniku, rezervoaru i dve pregrade je elegantno rešen prekidačem na instrument tabli. Poseduje i priključak 12V, kao i HISS protiv krađe. Vrhunski povezane C-ABS kočnice ulivaju poverenje u svim uslovima vožnje.

Pogledajte još

Cenovnik

Kalkulator kredita

meseci
%



MailTelefonom

Top