ENDURO ON/OFF

Honda X-ADV

Sada je X-ADV još svestraniji, spreman za sve što ste planirali.

Ram je lakši, redizajnirano sedište omogućava lakše dosezanje tla, a nova karoserija više ističe grubi stili koji je X-ADV prisvojio za sebe.

Dolazi sa više skladišnog prostora i sa USB punjačem. Dvostruki far sadrži veoma vidljivu DRL tehnologiju, dok TFT ekran u punoj boji nudi intuitivne kontrole. Možete sada i da se povežete sa mnogim funkcijama smartfona, kao što su navigacija, pozivi, poruke i muzika, preko novog sistema Honda kontrole smartfona glasom (dostupnog samo na uređajima Android™). Od sada bez obzira na avanturu i teren, ostaćete na vezi.

Performanse za uživanje i držanje. Kud god da vozite.

Dvocilindarski motor je kompaktan, snažan agregat. Znate kakve ste sve avanture planirali za svoj X-ADV, pa smo smanjili težinu za 2kg i dali mu više vršne snage, 43.1kW (sa obrtnim momentom od 69Nm) kroz revidirani usis, tajming bregaste osovine i izduvni sistem.

 

CRF300L Rally

SNAGA KOJA POKREĆE

Veća snaga, manja težina i poboljšana udobnost spremni su za osvajanje novih daljina.

Izbacili smo puna 4 kg iz šasije CRF399 RALLY a ubacili dodatnih 2.7 litara u rezervoar za gorivo i time povećali razmak između dva punjenja. Za dodatni komfor tokom onih dugih dana „u sedlu“, ručka upravljača je podignuta. Visina sedišta je niža za 10mm a tu su i gumene obloge na nogostupima.Jednocilindrični motor sa vodenim hlađenjem 4V DOHC koji ispunjava EURO5 standard, opremljen je kvačilom sa Assist/Slipper funkcijom i povećanom snagom na 20.1KW, sa poboljšanim obrtnim momentom od 26.6Nm za snažnu reakciju u svim prilikama.

Tu je i veći razmak od tla, koji tako dobro dođe pri terenskim vožnjama, kao i pokazivač stepena prenosa na kontrolnoj tabli.

CRF300L

STIGNITE NA VREME. UVEK I SVUDA.

Ponovo smo rodili CRF300L sa laganom šasijom, tanjom karoserijom i povećanom snagom i obrtnim momentom motora. Ali, dok je specifikacija poboljšana, briljantna formula dvostruke namene ostaje ista. Kvaliteti koji ga čine tako dobrim van puta – tanke proporcije, živahna reakcija na gas, agilno upravljanje i gipko vešanje – takođe ga čine briljantnim u gradu. CRF300L oživljava svako putovanje radnim danima uz prijatne, zadovoljavajuće svestrane performanse. I, dođe vikend, ovo je motocikl rođen za istraživanje.

Honda CRF 1100L Africa Twin

Africa Twin je evoluirala. Lakša, snažnija i opremljena najmodernijom tehnologijom, oba modela CRF1100L Africa Twin i CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, svojim karakteristikama su sada još jasnije razdvojena svojim identitetima, da vozačima pruže optimalnu opremu za savladavanje svih pravih avantura – od terenskih puteva do avantura sa kraja na kraj kontinenta.

Nova Afrika Twin CRF1100L dolazi u Evropu tokom 2019. godine, a snagu će dobijati od novog paralel-twin motora sa dve bregaste osovine od 1084cc (uvećanje sa 998cc) koji zadovoljava Euro 5 standarde. Detaljne revizije motora, uključujući revidirano podizanje ventila, aluminijumske obloge cilindara i novi ventil za kontrolu izduvnog sistema, donose još bolje performanse, istovremeno ispunjavajući stroge nove Euro5 propise za 2020. Maksimalna snaga uvećana je za 7% na 75kW @ 7500 obrtaja u minutu, sa maksimalnim obrtnim momentom većim za 6%, od 105Nm @ 6250 obrtaja u minutu, dok je motor zadržao linearnu isporuku snage i obrtnog momenta.

Agregat je ugrađen u novom ramu sa aluminijumskim pod-ramom koji je sada zašrafljen, umesto zavaren za glavni ram. Potpuno nova, aluminijumska zadnja viljuška zasnovana je na istom dizajnu kao i kod motokros modela CRF450R u cilju velikog olakšanja težine i za još bolji osećaj i veću trakciju zadnjeg točka.

Na raspolaganju je šest modova vožnje: četiri koja su fabrički podešena poput snage agregata, snaga motornog kočenja i ABS za različite scenarije vožnje: Tour, Urban, Gravel i Off-road, i dva otvorena programabilna moda; koji omogućavaju vozaču da podesi sopstvenu kombinaciju gore navedenih parametara u skladu sa potrebama.

Nova CRF1100L Africa Twin je u standardnoj verziji opremljena TFT Multiinformacionim ekranom osetljivim na dodir dijagonale od 6,5 inča. Informacije se prikazuju jasno i koncizno, lako se mogu očitati, a informacije koje je potrebno očitati se mogu prilagoditi zahtevima svakog vozača. TFT ekran osetljiv na dodir takođe je kompatibilan sa Apple Carplay®, što omogućava vozačima da dobijaju uputstva, obavljaju pozive, primaju poruke i slušaju muziku preko aplikacija na svom telefonu.

CRF 1100L Africa Twin Adventure Sports

Sa istom ciklistikom kao i na osnovnom modelu CRF1100L Africa Twin, model CRF1100L Africa Twin Adventure Sports potpuno je opremljen za duge vožnje.

Veći rezervoar od 24,8L sa autonomijom od preko 500km, šira prednja maska, podesivi vetrobran u pet nivoa, ručice sa grejanjem i utičnica za struju donose još veći komfor i praktičnost svakom vozaču na višednevnom putovanju.

Tehnološka nadogradnja novog CRF1100L Africa Twin Adventure Sports modela je dodatno fokusirana na vozača i pruža novu LED svetlosnu grupu farova koja prati ugao skretanja motocikla i stvara širi zrak svetla vozaču pri skretanju uz opciju Showa Elektronski opremljenog podešavanja ogibljenja (EERA).

Showa (EERA) ogibljenje je fabrički podešeno na četiri moda vožnje i potpuno podesivo prema potrebama korisnika u ostala dva korisnička moda uz mogućnost tri unapred određena podešavanja suspenzije pred-opterećenja zadnjeg kraja. Uz kontrolu elektronske jedinice IMU i napredne tehnologije položaja motora u šest različith osa, suspenzija na prednjem točku se automatski podešava u zavisnosti uslovima puta uz pomoć Balance-Free Valve (BFF) u prednjoj viljušci kako bi se obezbedilo savršeno reagovanje ogibljenja bez obzira na teren.

Honda CB500 XA

CB500X ima novi izgled koji odiše avanturom. Inspiriran Africa Twin-om, on spaja stroge linije s agresivnim stavom, a visoki zaslon pruža udobnost.

Slobodno okretni dvocilindrični motor pretvara CB500X u dinamičan stroj sposoban za svaku avanturu.

Pripremite se za nezaboravno putovanje. CB500X zadržava i poboljšava udobnost koju je razvio njegov prethodnik kako bi vam pružio glatku vožnju dok putujete gradom ili brzo krstarite, a također uključuje nove značajke koje krstareće puteve čine ugodnim.

JEDNOSTAVNO RUKOVANJE

Avantura je sve o beskonačnoj slobodi. Ali sloboda je besmislena ako je vaša vožnja neugodna. Čelični dijamantni okvir CB500X ima podešenu čvrstoću za poboljšanje povratne veze. Motor je blizu tačke zakretanja zadnje vilice radi lakšeg rukovanja. Visina sedišta je 830 mm, što čini položaj vožnje uspravno i opušteno, pružajući izvrsnu vidljivost i kontrolu u napred.

 

Honda NC 750X

NC750X krasi novi dizajn i poboljšane performanse. Opremljen uglađenim pogonskim agregatom zapremine 750 ccm, vešanjem prilagođenim za duga putovanja i opcionalnim DCT prenosom, jednostavno ima sve što vam treba kako biste hrabro i bezbrižno krenuli u nove avanture.

NC750X ima kompaktan, oštar dizajn i performanse koje vam omogućuju ugodnije istraživanje nepoznatog. Visoka pozicija sedenja osigurava bolji pregled i veću okretnost dok impresivno niska potrošnja i mnoštvo prostora pružaju maksimalnu iskoristivost što NC750X čini savršenim saputnikom gde god se zaputili.

Osim što prikazuje tipične informacije kao što su potrošnja goriva, temperatura grejanih ručki i brzina, novi i veći LCD ekran vas informiše o trenutnim performansama vašeg motocikla korišćenjem intuitivno obojenog pozadinskog osvetljenja.

 

Pet načina prikazivanja

Kontrolna ploča ima pet različitih modula: Opcionalni DCT, Gear, Rev, Eco i Shift – od kojih svaki ima svoj set boja koji odgovaraju trenutnim performansama motocikla. To znači da možete proveriti u kojem stepenu prenosa se trenutno nalazite, broj obrtaja ili koliko ekonomično vozite – sve samo jednim pogledom na kontrolnu ploču.

Uživajte u vožnji

Uživajte u pejzažu dok se DCT brine oko promene brzina.

DCT osigurava laku promenu brzina bez gubitka snage. Postoje tri različita načina rada kako bi se prilagodili okolini, uključujući i dinamični S (Sport) način rada koji vam pruža startniju i bržu vožnju.

S način rada nudi dodatne nivoe sportskih performansi pomoću 3 različita načina promene brzina: S1, S2 i S3.

 


Pogledajte još


Cenovnik

Kalkulator kredita

meseci
%



    MailTelefonom

    Top