Danas je u Milanu pred stotinama novinara iz celog sveta, na 105 godišnjicu brenda svečano predstavljen potpuno novi model Alfa Romea – Giulia!
Prvom pojavljivanju i svetskoj premijeri prisustvovali su svi važni ljudi iz kompanije Fiat i Alfa Romeo, a prekrivač je s nove Giulije skinuo šef Fiata Sergio Marchionne.
Nova limuzina srednje klase sa zmijom na amblemu će voditi ravnopravni megdan s Mercedesom C-klase, Audijem A4 i BMW-om Serije 3, a najveća je koncepcijska novost je pogon na zadnje točkove.
Naslednica modela 75, 156 i 159 u verziji s premijere Quadrifoglio Verde, najsnažnija je u ponudi: pokreće ju 3,0-litarski V6 turbobenzinac koji potpisuje Ferrari, a postiže 510 KS. Dovoljno je to da Giulia QV ubrzava do 100 km/h iz stajanja već za 3,9 sekundi!
U Alfi Romeo naglašavaju savršen raspored mase napred i pozadi u odnosu 50/50 te da je kod izrade Giulije QV korišćeno puno lakih materijala poput karbona, aluminijuma i plastičnih kompozita i da s masom od 1530 kg odnos snage i težine iznosi 3 kg/KS.
Potpuno nova platforma prilagođena je s Maseratija Ghiblija, a naslednica modela 159 pozadi koristi multilink osovinu, dok Torque Vectoring system koji savršeno usmerava snagu i moment dolazi serijski. Snaga se na zadnju osovinu prenosi putem menjača s dvostrukom kvačilom, a ESP je dovoljno diskretan, te dopušta puno uživanja u vožnji.
Novost je i integrisani sistem kočenja, koji u Alfi opisuju kao inovativni elektromehaničk sistem koja kombinuje ESP i klasične servo kočnice, a za ovaj je model posebno prilagođen i DNA sistem s četiri modaliteta – Dynamic, Natural, Advanced Efficient i Racing…
Nova Giulia će biti takođe dostupna s turbo četvorobrzinskim dizelašima i benzincima, te s pogonom na sva četiri točka.